Ondernemersverhalen

van onze REDDY-partners


format_quote

Ik speelde al langer met het idee om mijn eigen keukenzaak te starten. Na kort onderzoek kwam ik het franchiseconcept van REDDY tegen en enkele maanden later kon ik al de eerste klanten in mijn winkel begroeten. Wat heeft me overtuigd? Enerzijds profiteer ik van de centrale marketing en inkoop aan uitstekende voorwaarden door de volume-inkoop met mijn Europese REDDY-collega’s. Anderzijds ben ik als franchisenemer toch een zelfstandige. Ik werk voor eigen rekening en ben verantwoordelijk voor het economische succes van mijn bedrijf.

Kristof De Maeyer, REDDY Antwerpen


format_quote

Klantentevredenheid is voor mij als eigenaar een doel op zich. Tegelijkertijd gaat het natuurlijk ook over leiderschap, motivatie van mijn verkoop- en monteursteam en de kwaliteitsgarantie van de door ons geplande keukens. REDDY staat klaar om bij ieder aspect en belangrijke beslissingen te adviseren. Ik wil dat mijn bedrijf blijft groeien en daarom vind ik het belangrijk dat ik nieuwe ideeën kan inbrengen, maar ook ervaringen kan uitwisselen met mijn collega's. Daar heeft uiteindelijk iedereen baat bij.

Tom Declerck, REDDY Veurne


format_quote

Na enkele jaren als keukenverkoper groeide mijn ambitie om een eigen winkel te openen. REDDY maakte deze grote sprong voor mij als jonge ondernemer haalbaar: samen stelden we een businessplan op, ik kreeg ondersteuning bij huuronderhandelingen en bankgesprekken, het REDDY financieringsconcept hielp me op financieel vlak. Nadat alles rond was, namen de REDDY-architecten het toonzaalontwerp op zich en de georganiseerde opleidingen gaven mij de nodige zekerheid dat er niets kon mis lopen.

Bert Goossens, REDDY Braine-l’Alleud


format_quote

Het REDDY franchiseconcept werkt zo goed voor mij omdat ik veel ondernemersvrijheid heb, maar tegelijkertijd op steun van het hoofdkantoor kan rekenen. De ondersteuning zowel vóór de opening als in mijn dagelijkse activiteiten, laat toe dat ik me gewoon kan concentreren op hetgeen waar ik het beste in ben: mijn klanten blij maken met hun droomkeuken. Daarnaast telt voor mij de voortdurende ontwikkeling van het concept, dat zich aanpast aan de omstandigheden op de markt en ons steeds up-to-date tools en perspectieven aanbiedt.

Kris De Pooter, REDDY Geel